Wsparcie techniczne ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp. z o.o. udzielane jest wyłącznie legalnym użytkownikom oprogramowania zakupionego za pośrednictwem naszej firmy.
Wsparcie serwisowe dotyczy:
- instalacji oprogramowania w okresie 30 dni od daty zakupu
- problemów związanych z błędnym działaniem aplikacji
- zapytań dotyczących działania oprogramowania
Zasady ogólne:
- osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest udokumentować legalność posiadanej licencji poprzez wypełnienie niezbędnych danych w formularzu
- odpowiedzi w kwestiach problemów technicznych będą udzielane wyłącznie na zapytania skierowane za pomocą formularza elektronicznego na stronie http://www.gambit.net.pl/serwis po wybraniu z prawej strony zakładki Zgłoszenie serwisowe
Jak działa zgłoszenie serwisowe:
- zgłoszenie techniczne musi zostać przesłane przez formularz dostępny na stronie http://www.gambit.net.pl/serwis
- dane oznaczone gwiazdką są niezbędne
- po wypełnieniu formularza użytkownik otrzyma potwierdzenie w formie wiadomości e-mail zawierające numer zgłoszenia w formacie numer/kod programu/data zgłoszenia
- po udzieleniu odpowiedzi przez naszą firmę, przesłana zostanie kolejna wiadomość e-mail z informacje o aktualizacji zgłoszenia